петък, 13 март 2009 г.

Кметът на Хасково: Не съм избягал

Кметът на Хасково: Не съм избягал


В момента съм в Мюнхен тъй като трябва да присъствам на една среща в Щутгард днес. Ако бях тръгнал да се укривам, нямаше да съм в Германия, щях да съм в Южна Африка.

Това каза в предаването “Преди всички” на БНР Георги Иванов, кмет на Хасково, по повод информацията, че е напуснал страната, след като е разбрал, че ще му бъде връчено ново обвинение за безстопанственост. (Виж линка)

"Това е поредната инсинуация на някой, а тези неща продължават вече осем години", заяви още Иванов, цитиран от Фокус. Той даде разяснение и за подвигнатото обвинение за подкуп за 5000 лв., като заяви, че то е прекратено поради липса на доказателства, тъй като се е оказало, че това е "поредният балон".

“И сега прокуратурата измисля подобни неща”, каза кметът и допълни, че в понеделник ще даде пресконференция, на която ще коментира нещата, които стават в момента.

Що се отнася до останалите шест разработки, образувани срещу него, които скоро ще приключат и за които вчера е съобщил депутатът Яне Янев, хасковският кмет заяви, че срещу него са минали 23 преписки и се е оказало, че няма нищо.

„В момента всички институции, които са проверяващи, са в общината, като почнете Агенцията по финансов контрол, Сметната палата, Икономическа полиция, ДАНС – няма някой, който да не е вътре. Тези проверки вървят вече осем години. И понеже идват избори, и понеже няколко депутати от Хасково не могат да се върнат повече, да влязат в листите, защото нищо не са направили през годините, инициираха тази атака, която в момента се провежда от bTV (телевизията първа съобщи, че той е избягал - б.р.) и естествено се разпръсна върху останалите медии”, добави той, като по този начин още веднъж заяви, че атаката срещу него е политическа.

Иванов коментира и обвиненията, че е поискал 50 000 рушвет от собственик на заведение в града, предаде БГНЕС. "Кметът на Хасково Георги Иванов ми поиска в кабинета си 50 000 лева рушвет", заяви по-рано по bTV Емин Дурмуш", който е построил бар в града. "Той ме извика в кабинета си на 5 януари 2005 година и ме накара на лисче да "му напиша офертата", разказа още Дурмуш.

"Този човек по цял ден ходи из града, той няма един лев в джоба", каза Иванов по телефона от Германия.

Кметът на Хасково помоли водещия на предаването Николай Бареков да "предаде много здраве на прокуратурата" в отговор на въпроса на водещия как ще коментира новите обвинения срещу него. "На следващите избори ще отсвирим всички", категоричен беше Георги Иванов.

Проверките срещу кмета на Хасково Георги Иванов не са приключили, заяви обаче по-късно говорителят на ДАНС Зоя Димитрова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар